måndag 6 oktober 2008

weekend

babylove hemma från torsdag-söndag morgon.
helgen har verkligen varit supermysig och det var länge
sen jag verkligen var så lycklig och kände mig så trygg.
tack för att du fick mig att känna allt som jag trodde kunde försvinna.
du är det underbaraste som finns, och jag lever på hoppet, jag
vill inte ge upp den underbaraste tid jag haft, finaste.

en "fika" på hippo hanns med med emelie som var länge sen,
men det var mys, gör ngt samtidigt som vi umgicks - i like it.

nu sitter jag här med varm choklad i handen och ska försöka dra mig
mot sängen, det känns motigt att börja sova ensam igen.

men imorgon är man ledig, jag ska njuta!!
kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

ska plugga hela dagen typ, så får nog passa på den :S behöver skriva klart psykologin, som jag inte ens börjat på..