fredag 17 oktober 2008

Edginess is a rush

knäet kändes mysko lite grann hela dagen.
kan kanske ha att göra med att jag hade "typ" träningsverk i benen ?
Iaf införskaffat ett knäskydd, det funkade super och jag tänker inte ge upp!!

Packat som en tok, tänkte avsluta kvällen något senare än planerat, men jag måste se klart
heroes avsnittet ! jag får helt enkelt sova på vägen hem från STHLM..
För imorron (idag, om typ 9 timmar) sitter jag på flyget till Susanna !!
Jag är fortfarande lite orolig för hur jag ska hitta när jag inte alls vet vart jag ska, eller jag har
en väg beskrivning men har ingen koll på Stockholm..
Helgen ser jag verkligen fram emot, inte helt tokigt om det blir hiphop klass på söndag heller ? :)
wiiieh...

idag var bättre, men det är fortfarande ingenting jag längtar till, som det var förut.
du är söt, jag saknar dina dagar som du är ditt riktiga jag.. önskar vi kunde ses och ha
den där myskvällen. !

kärlek.

Inga kommentarer: