måndag 20 oktober 2008

somewhere along the road

försökte blogga någonstans på vägen hem från sthlm men
mobilen och internet bråkade och tog jätte jätte mycket av mina pengar
så jag skriver nu istället..

Fredag blev det flyg till sthlm, kändes väldigt simpelt och något jag måste göra oftare. Träffade älskade susanna som jag inte har sett på år och dar, verkligen någon jag saknar vareviga dag att ha runt.. Fick träffa hennes sköna klass, en del saker var mer otippade än andra, men dom var riktigt sköna.. Fick även se en jazz lektion som var väldigt krävande men häftig och en körlektion. Kanske skulle man satsa lite på sång ? det verkar ju trotsallt väldigt roligt!

Mys på kvällen tacos, lite chips och godis till idol så det var inte alls tokigt ! prata och ta igen det som man har missat, mycket vill säga..

Lördag blev det en heldag i stan med shopping ! - kanske lite väl mycket pengar som försvann men det är roligt, och man får som en känsla i kroppen att man gjort någonting bra.. som välgörenhet, det kanske är det, för kropp och själ .. JAG behövde det iaf så det var inte alls helt tokigt!! kvällen blev efter alla om och men att börja på wook house, skönt ställe som UMEÅ skulle behöva, bra stämmning billigt och mycket folk, sen blev det utgång med dans på fridhemsplan "Viperroom" vilket kanske inte höll mina förväntningar men det var riktigt trevligt att få dansa med Suss igen och får göra av med lite energi.. Vi stod nog för mer eller mindre underhållningen av kvällen, uppskattat kanske lite väl där ett tag.. vi gör det får att vi älskar det, INTE för någonting annat..

Söndag blev det häng i stan, fika och lite mer shopping. Taggad på dans men det blev inte av, tråkigt men kanske inte allt för oväntat. Vi underhöll oss på annat sätt och det var inte alls helt helt tokigt, jag tyckte om det och det är bara så mysigt att vara med dig älskade älskade susanna!

Hemresa 22´.00 från sthlm - umeå med buss.. kanske inte det roligaste jag har gjort, men det var uthärdligt och en stund var det faktsiskt ganska mysigt, typ när man smsade sov eller pratade i telefon var det inte alls så tokigt, me tiden och den ömmande kroppen var ingen större hit!

Nu sitter jag på skolan och har "filmkunskap" har inte sett klart filmen så en analys var lite väl svårt att skriva, så det blev att uppdatera sig på det jag missat medan jag har varit borta och skriva här, karin verkar ha det bra och det verkar rulla på ordentligt osv osv.

babylove, jag saknar din närhet och att bara krypa upp i dina armar, jag ska göra mitt bästa. vi ses snart!! kyss

kärlek.

Inga kommentarer: