söndag 2 november 2008

den nakna sanningen

inte bloggat på ett tag, när man började där i början.. så började man ju..
eller asså, då var man typ beroende.. men nääh det har bara känts för mycket.

mitt icke existerande närvarande har faktiskt sin anledning.
Sjukhus osv, och starka mediciner gör det väldigt svårt och väldigt jobbigt
att sitta vid datorn, fortfarande blir jag åksjuk av mitt eget skrivande.. och det andra skriver.
D- HUDE säger jag bara.. (känner mig som en riktig dysse) meeen vad ska man göra ?!

Iaf, lovet är slut, mina dagar i soffan är över, ofrivilliga som frivilliga.. ingenting vettigt är uträttat.
Susanna har varit hem, träffats lite snabbt bara - orken har inte varit på topp ! but hey you are great.

Hästen står fortfarande opåhälsad, T.Hammar träningen gick i stöpet .. - damn it

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

ibland är det lätt ibland är det svårt....

kram