fredag 14 november 2008

girls night out

eller kanske inte riktigt, men iaf till en början ? :)
det var seriöst länge sen nu, känns så !!
men det blir taggat som tusan, måste bara styra lite saker innan!

Gjorde någon utåtvridning igår som var väldigt dum, nu gör det ont..

Tror jag fick höra bästa komentaren idag av bästaste Memms..
Vill du verkligen ha den eller är den bara fin ?
tankeställare..!

Fast jag vill, eller kanske inte just den saken som vi pratade om just då detdär med hästar.
eller det vill jag ...

Någon kanske fattar vad jag menar, emily i bästa fall..
Jag vill, ska ta det lugnt inte göra någonting förhastat.. läs föregående blogg..
hihi, känner mig gåtfull. det är cooltjao !! :P

åter till verkligheten skolan och slitet.. slutar nog tidigt idag ;)

kärlek.

Inga kommentarer: