lördag 15 november 2008

daydream

Festen igår vart riktigt lyckad!
Mycket folk, bra stämning och mycket dans.
nice nice nice, så klart saknades det en del personer som hade
gjort kvällen snäppet bättre. men jag ska inte klaga.!
Tack Emily, det var verkligen SUPER att du följde med.
och som sagt, jag inser nog inte alltid hur mycket du betyder för mig,
jag är nog rätt dålig på att visa det jag med.! :*

vaknade på morgonen och hade den där underbara känslan i magen,
pirrig som om jag vore ny kär, den sitter i fortfarande..
Kommer ihåg drömmen som fyllt hela natten, samma dröm, olika platser
men samma människa samma "budskap" kanske är det dax att sluta kämpa
emot och försöka låta känslorna styra och förnuftet läggas åt sidan?

nu väntar massa plugg, jag har verkligen inte lust. men jag måste försöka börja med någonting, såklart glömde jag papperet på uppgiften som jag har redovisning på till måndag.. GRATTIS.


kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

blev det nån efterfest? hur tog du dig hem? :)