onsdag 26 november 2008

just thinkin'

en rätt okej dag, hemma sjuk i för sig, men ändå en dag där allting har fått varit okej, avslutet i stallet fick mig att må så mycket bättre.. och nu slutar det ändå så här, så himla less på att vara sentimental och ostabil.. imorn vet jag att det blir annat, jag har ett yttre att tänka på.. ;)

sjukt egentligen.. en låt som jag aldrig tidigare hört.. mycket känslor ..


saknar dig ; cuz you are my girrl.. i really miss all those days..

trevligt "tjej"snack efter jobbet idag, för jag tog mig faktiskt dit. mina barn
gör mig ibland väldigt mycket piggare och jag trivs så himla bra med er..
och vissa kommer man sakna efter jul då det blir en del om struktureringar!

hästköp eller inte, det svävar fortfarande i luften.. eller dans dans dans ?
vad vill jag, eller vad behöver jag och min själ och mitt hjärta?
men det kanske finns en öppning, det skulle iaf vara ett alternativ och ett rätt bra sådant, kanske det bästa som kan erbjudas för att inte "krossa framtiden" men samtidigt underhålla mig och få mig själ att bli lite mer hel


finaste finaste, vad som än händer kommer jag alltid finnas vid din sida, så länge du vill ha mig där, och så länge du behöver mig..

varför ska det göra så ont, det borde blivit bättre med tiden, men det är fortfarande lika jobbigt.
du anar nog inte hur tomt det är, hur mycket jag skulle offra..

kärlek.

1 kommentar:

Karin sa...

vet inte om du menar mig, men jag saknar i alla fall dig jättemycket!!