söndag 16 november 2008

can't stop

suttit hemma idag och pluggat.
och är faktiskt klar med texten till medicinska terminologin..
det borde gå hålla en redovisning på det jag har fått fram :)

ska till hjärtat snart, tänkte ta en lite prommis och mysa lite.
det är så tomt här hemma. och snön har fallit, bästa som finns är
att fara ut, skritta länge länge och bara mysa.. - saknar..

jag behöver en häst, jag tror att det skulle fylla ett stort tomrum som finns..
kanske inte helt, men jag skulle ha någonting att lägga tid kärlek och energi på iaf..

Ne-Yo miss independent.. kan inte sluta älska den.. jag får den där underbara känslan i kroppen..
koreografin, låten stämningen allt.. KÄRLEK.

älskade älskade vio, hold on sweetheart.. du är mitt energiknippe, du var min klippa och fick mig att inse att det fanns så mycket kvar .. hjärtegull !!

kärlek.

Inga kommentarer: