söndag 9 november 2008

life in cartoon motion

Jobb igår på Shell, lite mer än jag klarade att stå så länge, men det får jag faktiskt tåla, kroppen måste ju anpassa sig efter ett rörligt liv igen, annars går det ju inte alls! Bra med sällskap fick man också, riktigt riktigt nöjd att slippa vara själv ! :) - tackar tackar!

farsdag. lövånger för att träffa släkt m. familjer..
Krya på dig vännen, vi får träffas någon annan helg!

Plugg till filmhistoriskt prov imorgon..
Om hon inte krånglar till det borde jag klara det ..

Jordin Sparks - Tattoo spelas nu, mycket känslor ...!

Ärret är nu fritt från tejp och plåster, läkt SJUKT nice, det blir nog bra till slut :)

LÖÖÖN !! Fått lönen från SHELL, grymt nöjd, me like me like. keep it comin'!
När allt är på plats blir det 5700 för SURF och SHELL september månad! :)
lycka !! - NYC jag kommer, inom sin tid!!

Ursh vad jag saknar att ha någon sådär att prata med ordentligt.. Sofie, vi måste ses oftare du är den enda jag har kvar nära som det är sådär riktigt bra med ! och ja jag vill verkligen följa med till skåne i Januari, ååh jag blir typ alldelens glad och varm när jag tänker på hur bra det skulle vara!! :)

Jag vill ha en häst, eller jag tror det iaf? - för vad annars ska få tillbaka dom där super lyckliga stunderna som var förut. Träningarna var det bästa ever.. och frihetskänslan god damn..
Det känns länge sen, kanske ska man chansa och prova och se vad som händer med tiden, eller så kanske jag ska vänta och se vad som händer.

Mycket tankar såhär (kvällstid) som vanligt, det känns som att jag aldrig får svar, men jag vet att med tiden får jag det, ingen kan ha mina svar på vad jag ska vill eller borde göra. inte så att jag blir nöjd iaf.

Vad blir det efter sommaren:
Lämna stan, dansa?
Stanna, häst, jobba?
Jobba utomlands?
Hitta en bra linje och börja studera?

Jag vill veta nu, vad jag vill och vad jag borde. blää

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej baby, riktigt kul att se dig igen var det, jag blev alldelens glad inom mig, SAKNAR DIG SÅ!!!!!!!
men vad är det jag hör? skåne i januari? nu får ni allt berätta!
puss och kram// din jacqueline