torsdag 9 oktober 2008

Your heart beats for me

sitter på skolan och inväntar nästa nysning..
att det aldrig ger sig ! shit, känner mig inte riktigt sjuk, men fan inte frisk..
lång skoldag idag, hoppas på att vikarien är snäll och låter oss plugga på häftet
"hemma" det skulle vara riktigt skönt, bara lugn och ro innan dansen börjar..

dans igår, ny hiphop korr, helt okej ! dock gillade jag verkligen the game koreografin.!
lyriska var lite, weird. ändringar osv men men man ska inte lägga sig i för mycket.

babylove, önskar att jag kunde gett dig sällskap igår/inatt inte allt för roligt att sova själv
speciellt inte när ens kompis har sällskap..! thinkin' of you :)

NEW YORK, verkligen sjukt hur underbart allting låter Karin, jag skulle verkligen velat vara där med dig ! det låter verkligen precis som jag föreställer mig det, allting !! men förhoppnignsvis så kan vi boka snart ( inväntar börsen ska krasha färdigt först) sen blir det bokning tagg och sen besök!! :D - jag saknar dig, våra stunder och att ha någon att prata med, träffa varje dag!

STHLM närmar sig, nästa helg blir det att besöka Susanna, finaste Susanna, jag har nästan glömt bort allting, det käns hemskt speicellt när man blir påminnd om ngt som var "du&jag" lr vad man ska kalla det, det gör ont när man tänker på sånt, så jag försöker låta bli, men snart ses vi ! och det känns som att vi har en del att ta igen !! :) åååh!!

you'r totally not worth it !
kunde man döda med en blick låg du risigt till!

tillbaka till verkligheten och skola i 3 timmar till !
kärlek.

Inga kommentarer: