lördag 2 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter

Nyårsafton firades igår tillsammans med Sandra aka Bjullen.
Kvällen blev kanske inte enligt planerna, som vi f.ö gjorde under kvällen.

Sammanfattningsvis blev nyår en OK kväll med inslag av skratt, tårar och annat.
Kanske inte det smashing nyår jag (och kanske sandra) hoppats på.
Men vi tog vad vi hade och avslutade kvällen med godkänt resultat! :)

Ibland förundrar jag mig över folk i min närhet som är kloka, oväntat kloka.
Släpp all skit som varit, det är ett nytt år - låt inget gammalt förstöra utan ta nya tag. Allt löser sig, inom sin tid.
Faktiskt riktigt sant, och jag tror och hoppas att det får vara så. Fastna inte i det gamla, nytt år, nya möjligheter och chanser att allt ska få bli bra. Jag vill tro det iaf.

Några nyårslöften är lagda
- Gymkort ska inhandlas
- Mer fokus på mat / hälsa
- Sätta upp delmål, - nöjd över prestationer
- Du, och bara du

Kärlek.

Inga kommentarer: