lördag 23 januari 2010

Lugn fredagkväll

Spenderade kvällen hemma med päronen.
Blev att smygkika lite på Let's Dance och sen Numbers.
Måste nog påstå att EMD Mattias var riktigt bra för att inte vara dansare och några andra som faktiskt skötte sig riktigt bra. Däremot var sången och musiken under all kritik. En av låtarna var så OFF att man blev alldelens skärrad, stackars Jonathan och Molly..

Numbers är ett soft program, allt går räkna ut med matte. DAMN

Sen har det blivit ganska mycket bloggande idag faktiskt, på hoppbloggen så klart.
Måste erkänna att det är roligare att blogga där när jag har kring 100-läsare. Samt massor av kommentarer, försöker att uppdatera lite här för er som faktikst läser.

Var på tre mördarpass idag med Malin. Hur vi orkade är det bara gud som vet.
Först blev det ett step pass, följt av Core. Totalt sönder och sjukt jobbigt måste jag påstå var det bara att tagga till för Body Pump. Efter detta pass kan jag lova att min kropp skrek efter vila.
Oroar mig lite för att kliva upp "imorgon", snacka om träningsvärk?!

NU blir det att börja dra sig mot sängen, har träningar på anläggningen klockan 11 vilket känns spännanade men lite nervöst. Därefter blir det stallet och hästen, putsa lite inför Söndagen då det blir träning för fulla muggar!

Imorgon kväll ska fasters man firas så det slår härliga till (oj vilken ursvenska jag la till?).
Anders fyller 50år och det ska firas med storkalas! Tyvärr har jag ingen kavalier(läs pojkvän)med, men jag får försöka överleva kvällen ändå. Många gamla kompisar som man inte sett på länge som dyker upp vilket kan vara trevligt. Kusiner och annat finns på plats iaf så det blir nog en bra kväll får vi hoppas. Så länge Anders blir nöjd så är allt på TOPP!

Kloka ord från en gammal vän som man inte pratat med på länge. Sjukt egetnligen att man glömmer sådana saker! Jag ska inte glömma ! :)

Undra om min tröja spricker och jag blir grön om jag tränar för mkt ?!
- Nu sängen (eller snart iaf)

Kärlek i massor.

Inga kommentarer: