torsdag 21 januari 2010

Träningen idag med Malin gick väldigt bra måste jag nog påstå.
Hoppas på grov träningsverk till imorgon faktiskt, om inte annat blir jag lite besviken.
Jobbade med alpin intervaller som uppvärmning sen var det mage/rygg fokus.
Helt sjukt vad vältränad man kommer bli om vi fortsätter i den här takten.
Efter ett hårt pass på gymmet blir jag alltid riktigt riktigt trött, funderat på att sova en stund men ICKE..

Därefter blev det en tur till AF där jag skulle skriva in mig. Självklart har jag en användare som jag glömt både lösenord och användarnamn till. Handläggaren säger snällt; Har du bara legitimation kan jag fixa det. Tar upp min "plåtbörs" och upptäcker, damn den ligger hemma.. Så var det med mina planer på AF.

Har åtminstone löst allting kring inskrivningen hemifrån, vilket jag inte visste man kunde?
Sen är det bara att dyka upp där inom 14dagar och lämna betyg och meriter för att börja få pengar när tiden är mogen. Visst skulle det vara nice att få pengar utan att göra ngt, men samtidigt skulle det inte vara fel att tjäna pengar och ha ett jobb. Eller en passande praktik.

Hittade ett otroligt passande jobb som en oväntad person tipsade om. Dock ligger jobbet i Sthlm och i dagsläget vill jag inte flytta. Inte som det känns nu, jobbet skulle vara perfekt för mig och möjligheten att ta med hästen skulle eventuellt vara möjliga. Men att lämna alla här hemma, känns inte som rätt läge. Utan att få med sig kärleken är det verkligen en omöjlighet, och de kravet tror jag är orimligt..

Tror på att rätt plats och rätt tid kommer saker och ting falla på plats.
Funderar skarpt på att anmäla mig till en språkkurs för att vara lite kreativ?

Imorgon blir det 2-3 pass på gymmet, SJUKT bara. Tror det blir två, men Malin taggar tre. beror helt på orken och hur man känner sig. På schemat står iaf, Step X-press, Core och Body Pump - HELL YEAH..

Dags att städa lite på mitt rum, som för tillfället har besöksförbud.
Kärlek.

1 kommentar:

Ida Hilli sa...

nice med massor av träning! ska köpa mitt gymkort nu i början av februari, känns onödigt att slösa pengar på de få dagarna som är kvar i januari. så blire att dra med mamma på en massa pass ;) kan bli spännande ^ vi satsar på beach 10 ? ;) (btw så lät beach 10 sjukt fel..inte -08,-09 eller nå sånt) sjukt vad jag svamlar ;]