onsdag 20 januari 2010

Trött och sliten

Ja då har man tränat för första gången med sin unghäst.
Vilket gick bra och hon skötte sig faktiskt riktigt bra, sen måste ryttaren där uppe ha lite bättre koll. Men det kommer förhoppningsvis väldigt snart!
Ska inte babbla mer om hästar nu, lovar.

Ska försöka ta mig till arbetsförmedlingen i veckan och skriva in mig.
Har en kompis som satt där 1½timme under gårdagen vilket inte känns speciellt roligt.
Men men, det borde göras, förr eller senare kanske man får någon hjälp.
För just nu är min ekonomi verkligen inte alls bra, inte någonstans.
PINSAMT.
Stress,stress,stress.

Kan inte det få vara enkelt och lättsamt ett tag?

Imorgon blir det träning för fulla muggar, jag hoppas på Core och sen Just dance passet. Måste dubbelkolla med Mallan, men jag tror det är planen!!

Aldrig någonsin ensam.

Kärlek.

Inga kommentarer: