tisdag 12 januari 2010

Snacka om skillnad i hur man känner sig.
Jag kanske är töntig när jag säger detta, men efter att ha köpt gymkort och tränat nu för tredje dagen måste jag påstå att jag känner mig fräshare. Hela kroppen och sinnet. Jag gör något bra.

Som sagt blev det tredje träningsdagen idag, fredag,lördag vila söndag och nu träning idag.
Blev mage/rygg sen satsar vi på pass på onsdag.
Ärligt finns rädlsan för att jag inte vaknar med träningsverk imorgon. Tänk om jag tog i för lite? Damn it, blev lite smått hysterisk och manisk att träna hemma lite.
Men jag ska ge ödet en chans att visa om jag tränade tillräckligt, vem vet.

Jag är trött trött trött, sen stressade konstant. Jag gör ingenting mer än hänger i stallet, tränar och umgås med min pojkvän sådär då och då. Även är jag stressad och orolig sådär i själen fett mycket.

Allting handlar om pengar och jobb, jag orkar inte med. Men samtidigt finns det ingen stoppknapp i livet, om den finns - berätta vart!

Måste söka jobb, sökte ett förra veckan, ska skriva CV imorgon och lägga till på onsdag. Jag önskar bara en 20h tjänst, det skulle vara sjukt soft och jag skulle få in de pengar jag behöver för att leva, och kanske kunna spara lite. Hoppas på en öppning via jobbet jag ska söka under morgondagen / onsdag.

Malin har flyt och ska få provjobba på ett toppenjobb på onsdag. Jag är inte lite avundsjuk!!
Jag vill också ha möjlighet att ens komma på en intervju och snacka in mig någonstans. MEN ICKE. Även har min babe börjat jobba. Visst ingen vet hur mycket, men magkännslan säger mig mycket, ofta och chash money flow. - Damn någonting måste hända. Jag vill också..!

Ingen som kan ge mig en karriär som är rolig och utvecklande? Jag är duktig på jobba och en bra arbetskamrat, så ge mig ett jobb HALLÅ.

Pengarna rullar ut, men inte in..
Kärlek.

Inga kommentarer: