lördag 30 januari 2010

Stolt flickvän

Dagen har spenderats på tegscentralskola där Ham Kae Kwan anordnade NM i Tae Kwon Do.
Min babe gick två matcher med gott resultat som resulterade i guld. (Grattis) Stolt flickvän så att jag kände mig sådär 10år gammal och fnittrig. - Pojken var väl mindre nöjd, blir svårt när man har höga prestationsmål men jag är stolt och tycker att han skötte sig otroligt bra med tanke på förutsättningarna. Lite träning sista månaden plus feber för dagen gör inte saken bättre.

Därefter blev det en kvällsritt med Rebecka o Chaplin riktigt mysigt.
På väg hem lyckades jag för första gången i mitt liv köra av vägen! (ett framhjul) sådär störande att inte ta sig lös själv. Det vara bara pytte lite nedanför vägen, en puttare eller liknanade hade räckt. MEN NEJ, ringde min kära Hanna som kom snällt och bogserade mig 2m ;) - Thanks babe.

Suttit med lokstöd för föregående termins lektioner. Dum som man är lämnar man det sjävklart till sista stund och får sitta länge länge länge. ÄR klar med mina, dags att ta tag i min del av söndagarna också (känner mig för snäll ibland, och får lida av det!)

Nu blir det snart sömn och hoppas på en bra dag imorgon!
- Funderar på att åka tidigt och avsluta aktivitetskorten för att sedan hålla lektioner. Kanske blir en trevlig kväll i fotbollens tecken ?

Kärlek.

Inga kommentarer: