söndag 10 januari 2010

Träningsrush!

Dag två i träningsrushen!

Tänkte som vara lite intensiv så att det håller i sig senare.
Som ni läste tidigare har jag och Mallan tänkt satsa för beach 2010!
Haha, kanske inte men det blir åtminstone massor av träning, resultatet är väl kanske inte tänkt för beach 2010 utan snarare OS 2012 eller hur blir det?

Träningsvärken från igår sitter i sådär lagomt jobbigt, skönt att man gjort något vettigt men lite ovant. Träningen idag fick bli armar / axlar och ben för att låta mage / rygg vila. Väldigt stor skillnad på känslan när man tränar små muskelgrupper och stora. Jag föredrar nog dem stora, där man känner precis vart det tar. Förhoppningsvis mer träningsvärk imorgon, på nya ställen!! - spännanade ;) eller vad säger du malin ?

Det gick bra, var på gymmet i drygt 1½ timme, lite mer. Har dock inte kommit igång med någon riktigt stretching. Med riktig strechting menar jag mitt 30min träningsschema för att det ska vara godkänt! Men det kommer det med!

Imorgon blir det vilodag från träningen. Hinner inte alls med när massa annat ska göra vilket känns lite tråkigt. Nya tag på måndag då planeras träningen in! Gillar inte riktigt att dem har kortare öppettider på helger - helst borde dem ha öppet till 23 varje dag. Då skulle jag alltid ha tid att träna!

Nog om träning, dags att skriva om någonting annat.
Har ingenting en förkylning liggande på lur eller om det är kattallergin som spökar, skulle vara skönt att slippa katterna en dag eller två. Andas ren luft!

Uppdatering på den sociala fronten.
Lagomt less på att bli "trampad" på. Menar, dina erfarenheter i jämförelse med mina? Underskatta mig inte miss! Som sagt kan jag nog mer än jag utger mig för att kunna, samt vem är du att avgöra mina kunskaper? Sköt ditt och ta ansvar för dina handlingar, jag klarar mig så bra själv utan att du ska trampa på mig. Nästa gång kommer jag nog inte lämna samtalet lika försiktigt.

Till något roligare!
- Jag är duktig på att blogga här, hoppas att ni kottar som faktiskt läser uppskattar detta (även om ni inte komenterar). För er andra, bloggar jag kontinuerligt och dagligen på hästbloggen. (Jaja, lite nördigt kanske).

Sen måste jag nog slänga in en komentar om att jag börjar oroa mig allt mer för framtiden.
Att hitta ett jobb eller söka ett jobb är svårt svårt svårt. Främst när det inte finns något att söka om man inte är typ proffessor.. Har sökt ett den här veckan, snart är den slut. Hoppas att det dyker upp något nice här i början av veckan som man är "kompetent till".

GE MIG PENGAR!! - jag vill shoppa, lyxa och skämma bort mig själv och min omgivning lite.

Nu, borde jag verkligen sova!
- inte alls minsta lilla trött (grattis)

Bos azizam
Kärlek.

Inga kommentarer: