torsdag 21 januari 2010

Förvirrad till max

Som ni kanske läste igår hade jag tänkt gå på Core och Just dance pass idag.
Att tillägga är att dessa pass är under morgondagen vilket gjorde det omöjligt för mig och mina planer. Tyvärr är Core passet fullt så mina planer går ändå inte som jag ville, Core var det jag sett mest fram emot, och det andra var ngt jag skulle försöka dra med Malin på. Återstår att se hur det blir med detta..

Borde gå till arbetsförmedlingen under morgondagen, idag fanns det ingen ork. Hör flera andra som gjort det, känner mig faktiskt riktigt dålig som inte tagit mig iväg. URSH, FY, BLÄ.
Motivationen är slut vill jag lova. (nästan).

Har iaf sprungit som en idiot idag på gymmet, sådär så fort benen orkar 10min blev det. Rensa tankarna och bara vara där just då.. Skönt, känns bättre nu, eller nyss iaf.

Hm, jaa vad ska man säga ? " life is like a rollercoster". INDEED..

Lite bättre nyheter med hästen iaf, förhoppningsvis löser det sig snart..

Min kärlek är kidnappad av sin släkt!
Nu tog jag väl kanske i. Men ockuperad de närmsta dagarna.
Helt förståeligt och jag kan tänka mig glädjen av att träffa släkt man inte sett på länge.
Däremot (om du läser) förbered dig på att du är kidnappad av mig sen. EN DAG RÄCKER INTE.. så det så :)

Kärlek.
(bos azizam)

Inga kommentarer: