onsdag 27 januari 2010

Trötter

Jobbade 07-15 idag med vilket verkligen tär på krafterna.
Måste påstå att vädret inte gjorde saken bättre, men vi kämpade på flitigt ändå.
Avklarad, och sen kommer pengarna!
Får förlägning så jobbar imorgon med, några timmar iaf.

Trött trött trött, måste nästan somna nu vilket är helt mot mina principer - aldrig före tolv (inte ens när det var skola)!

Men men, när man jobbar mycket fysiskt så blir det så - krafterna tar slut och batterierna måste laddas på nytt..

Har inte gymmat sen i måndags vilket känns lite kosntigt. Jag har rört på mig ändå.
Fysiskt arbete på jobbet plus hoppträning igår, dagens blev bara fysiskt arbete i stallet.

Funderar på att passa lite på fredag, förmodligen två stycken i följd skulle vara skönt, om jag inte tar mig dit imorgon?

Har tyvärr ingen bild att lägga upp för dagen, uppdaterar så fort jag har något!

Kärlek.

Inga kommentarer: