torsdag 14 januari 2010

Nu kör vi så det ryker!

För er som varit i min närhet vet ni att sen jag började träna förra veckan är varje stillasittande dag hemsk. Alltså, varje dag som jag inte tränar ordentligt. Vissa kanske tycker jag blivit tokig, men så här är jag. Går jag in för någonting så gör jag det ALL IN.

Idag var första passet utan Malin vilket kändes lite konstigt. Vi har så roligt tillsammans och peppar varandra. Men eftersom jag hade vilodag igår (ofrivillig då tiden inte räckte till) var det dags att köra . Provade att gå på pass som planerat och på dagens schema stod det "Stepmuskel". Ett step pass som varvas med kondition och styrka. Otroligt mycket fart och lite vila, men det gick! Visst var det kanske inte busenkelt men jag satt allting och kämpade hela passet trots att min kropp gav upp halvvägs. Kollade klockan många gånger. Men jag klarade det, I DID IT. Känner verkligen hur kroppen blir starkare och nu kör vi !! - WIHOOOU

Hästen skötte sig otroligt bra idag och under de senaste dagarna.
Kolla gärna in på min hästblogg (http://hoppbloggen.blogg.se) har uppdaterat med lite nya bilder och en ny design dyker upp inom kort.!

Imorgon blir det bio! Efterlängtad sådan, länge sen sist och sen blir det med min baby också. Tyvärr inte själva utan i ett större sällskap. Det blir nog trevligt! Roligt att göra någonting annat. Har stora förhoppningar på filmen, dock är jag den enda som inte sett den tidigare?!

Jag slutar inte förens jag är oemotståndlig. YEY
Kärlek.

Inga kommentarer: