torsdag 17 december 2009

Ge mig din framtid

Pengar, morgonmys samt förstörd dag stod på schemat.

Jobbade lite med klippning av hästar tidigt på morgonen (tidigt för att vakna sent i vanliga fall).

Därefter blev det morgonmys med älsklingen, alltid något att få se sin kärlek sova och njuta av ens sällskap den tid som var tillgänglig. Hoppas på mer nu de kommande dagarna då det skulle vara en räddning av en tung vecka.

Lektionerna gick bra, gillar dock inte att bli "överkörd av ordinarie ridlärare". Andra gången den här månaden, har folk inget hyffs längre?!

Därefter en planerad och efterlängtad skönt tur med hästen. Perfekt sällskap, OK väder och en underbar häst som gick i stöpet. En tapp sko samt 8nerslipade broddar. Underlaget och motionering med denna faktor går verkligen inte ihop. BLÄ.

Därefter kommer man hem. Helvettet börjar.
Finns det ingen snabb lösning på detta problem flyttar jag rätt omgående. Vart vet jag inte själv, men att bo som jag gör nu fungerar inte.

Bra jobbat, under 19års tid bryta ner mig så att jag blir äcklad och illamående av ditt sätt, attityd och ditt tänk. En dag kommer du vakna upp ensam för att ingen vill veta av dig längre. Den dagen, kommer snarare än du tror om du inte ändrar ditt beteende.

Så mycket kärlek finns det tyvärr inte idag.
Förutom till min baby som har en svullen läpp och är kidnappad av sina vänner.
Hoppas som sagt på lite tid, omtanke och kärlek under kvarvarande vecka.
En kväll tillsammans plus en helgdag är precis det som skulle rädda känslan i min mage. Ibland önskar jag han vore tankeläsare. Återstår att se, överraskningar kommer oväntat :)

Så rätt så rätt, men hur allting ska lösa sig är svårt att se. Pengar, varför ska allting alltid handla om pengar?

- Försök till sömn, gissar dock på några gossip avsnitt innan jag somnar..

Fotografering imorgon med bröderna. Väldigt väldigt tveksam..!

3 kommentarer:

Ida Hilli sa...

har det hänt något? :(..

Ida Hilli sa...

okejokej.. tack du ;d.
hur ser det ut med gymkort för din del? ;)

Ida Hilli sa...

härligt! mamma frågade mig vart jag ville ha kort. men kan ju vara kul att ha på nått ställe där någon man känner till tränar, så kan man peppa varandra :) efter nyår fåre bli hårdträning!