onsdag 2 december 2009

ibland räcker inte orden till

Tråkigt, jobbigt och irriterande.
Snälla kan folk inte bara uppföra sig och sluta vara sura och gnälliga?

Igår fick jag mig en stadsvisit med mammsen.
1års presenten är inlämnad på gravering och dyker upp snart hoppas jag ! :)
Klänning för nyår är fixad (+poäng) till mig!! - hoppas resten löser sig.
annars sitter man här med sin fina klänning och fina skor :P haha

Stallet var mysigt igår, trevligt sällskap och skönt att få prata av sig lite!

Dagen har varit i hästens tecken, fick sova ut på morgonen.
Gillar dock inte att jag sover oroligt när jag sover ensam..

Motivationen måste komma tillbaka snart, det här fungerar inte. Det går från medel till låg. Men medel är väl som det är mest, mycket konstigt. lite oförklarligt! (hästar).

Blev tipsad om roliga länkar, måste kolla det där.
Hejdå (kött och blåbär)
Kärlek.

1 kommentar:

terese domeij :) sa...

1års presenten, vad var det för nåt då? :) kraam sötnos