söndag 1 mars 2009

några rader

om gårdagen..!

Spenderades i Angäs med some bojkiis - nicenice
ruligt men som sagt är man lite skadad idag, skönt att vara ute i det fina vädret.!

sen var kvällen planerad till fika för vänner (fyllde ju faktiskt år nyss) men jaa,
jag orkar knappt bli förvånad.. - ingen dök upp, - INGEN hörde av sig (sandra, sofie o elin har frised) men ni andra, some friends huh..
Ali var den enda tappra allierade jag hade, och det var tur det, annars hade jag suttit SJÄLV med min tårta, sen hoppat.. men jag fick en vän som höll mig i handen under tiden ;)

fuck you bara, suckers.

4 kommentarer:

Anonym sa...

<3

Anonym sa...

jag antog att det inte blev något när du inte hörde av dig eftersom ni skulle till agnäs..

Anonym sa...

inte till mig, vi lämnade det ju bara öppet.. jag hade det bra, men shiet alltså vad mkt sjukt osm hände! måste ta allt när vi ses på måndag :)

Ronja Husdahl sa...

Grattis i efterskott tjejen!
Sorry att jag har noll koll men bättre sent än aldrig iaf ;)
Hoppas att allt är bra med dig annars.