fredag 13 mars 2009

true colors

det finns en liten flicka som fortfarande förvånar mig, LisaM grefve.!
Bloggerskan nr 1 typ 5 inlägg per sekund att jag hinner inte ens börjar läsa förens det kmr ett nytt inlägg..! sen måste jag även tillägga att hon är precis som jag vill ha henne !!

babygirl kommer snart hem, du är efterlängtad och jag ska fylla ditt tomrum och ditt hål!
gör det du känner för, det ditt hjärta säger åt dig att göra, inte för någon annan. utan för dig själv!

nu är baby på väg till malmö, stackaren sitter på buss (16timmar) men har väl ca 11½ timme kvar eller så. lycka till och gör ditt bästa ! :) ligger sömnlös!

iaf, lyx med bärbar dator nu i helgen, men hade jag fått välja hade jag nog hellre haft ägaren här!
du gör mig sådär unnderbart lycklig och jag känner mig mer än så mycket annat.!

dansen idag var spännande ! solon och saker, jag kämpar men får nog inte fram ngt riktigt snyggt, men det är skapande och jag måste ju lära mig någongång ! :)

tänkte ta mig en sväng på platsbanken innan jag somnar, måste ju söka jobb så jag har någonting att göra till hösten, tänker inte gå arbetslös, isf blir det att gå någon kortare utbildning..!

jag gillar min nya blogg, och jag känner mig ganska flashig!:)

kärlek.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hålla på och va sjuk evelinap...sluta med det nu. orka liksom. alla din muskler kommer bli helt förvirrade och förvandlas till trä. och hur kul skulle det va. trä i stället för muskler. not a lot of fun

let´s hear it

Anonym sa...

jag älskar också din nya blogg!

Lisa-Marie Grefve sa...

du är så söt gumman :)

Karin sa...

Så himla snygg blogg, och danskortet är ju helt fantastiskt! :) Love you hun, snart kommer jag hem :)