måndag 9 mars 2009

som en viskning

http://www.youtube.com/watch?v=DZWGo_aJ2iE&eurl=http://epettersson.blogspot.com/
Kolla länken
ögonen fylls med tårar vid tanken på låten rösten och stämmningen.
Satt och letade efter mitt känslosamma inlägg om hästar frihet och lycka, men hittade det varken på den här bloggen eller på den förra, allt känns som så länge sen..

En en gång blir jag sådär besviken igen, fast det gör inte lika ont längre.
det dör bara en lite bit till av mitt hopp, för hoppet har sina toppar, och sina dalar, mitt hopp har grävt gropar och går jävligt djupt ner nu asså, det jobbiga är inte fallet. Det är att klättra upp och våga hoppas igen. Nu säger jag som så många gånger förut, jag ger upp. Orkar liksom inte kämpa mer. Jag tänker vänta tills den dagen någon räcker grimskaftet till mig och säger; Här Evelina, det HÄR är din häst. för jag orkar inte leta, hoppas ringa och tro att det ska gå, det kanske går osv.

Iaf, dagen har varit halvrutten igenom, men träffade memms idag, vi har roligt tillsammans och jag trivs med dig !! :) sen hoppas jag på att det blir ett jobberbjudande som jag verkligen skulle vara intresserad av ..

Även kanske goda nyheter om tatuering, det kan lösa sig bara det inte blir för dyrt och för många timmar under nålen kanske jag kan förverkliga en riktigt tung sak som skulle vara sjukt nice. men det återstår att se.

Många måsten som ska göras, men i will do it !! jag är fan ingen jävla skit som inte kan ta lite motgångar. fuck the freeworld ;]

kärlek.

Inga kommentarer: