söndag 8 mars 2009

snowboard

Soft dag i backen med Sandra o baby !
Mycket skratt, lite tårar av all snö, och kanske några blåmärken?
Roligt var det och jävligt värt, sen fick vi även välbehövliga instruktioner (host)
Vissa människor fattar inte när dom är överflödiga

lite bilder från vårat fina äventyr (kommer flera så fort Sandra lägger)




tatueringstankar i mängd, kommer dock (förmodligen) måsta skrota min underbara älskling, ett annat liv, i think..

du gör mig bara så jävla lycklig!
kärlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lägger nu!
Jag gillar även hennes livliga diskussion om att bilar och sladdning. Tur att ni överlevde iaf.

Anonym sa...

Självklart, ikväll baby! ;D

Nej men stackars liten, jag vet hur jobbigt det är när man pallrar sig upp för att sen komma på att man hade kunnat sova nån timme till, jag lider med dig!
Jaså, det var intressant, varfö gjorde du det? :O :D

Oddsen är inte stora... men, du är inte ensam min vän! Mitt projektarbete ska vara klart på fredag, jag har knappt börjat. Vi har två svenskauppgifter som jag bara har halv-klara som skulle vart inne innan lovet!

Nej, don't go into the darkness! (thickness, my daug, eller hur man nu skriver)

Kan du bara sluta, jag vill också åka till stockholm och bara lämna allt :( Men det finns en mini-chans att om jag kanske får mina 1400 från gympan i veckan så kan jag följa jaooo! :D

Anonym sa...

Fast hon är faktiskt rätt lång så :P

Jag håller med, man måste ju förändra ibland! Jag vågar dock inte göra något, tänk om det bler helt feel. Jag kan inte ens göra en header :( buhu!!
Men den var läcker ;)