tisdag 31 mars 2009

see you

gårdagen var en sån där konstig dag igen..
hm, jag skyller på de senaste dagarna som skakat det som faktiskt började bli bra.!
fick iaf sällskap på kvällen vilket kändes skönt - alldelens för länge sen sist!

Skolan idag, kortdag vilket kändes välbehövligt, praktikanten var skön så det blir soft.
trassel och tog mig knappt hem, jaja jag behövde väl ha lite motgångar i min dag (?)

nu blir det film med mamma, Slumdog Millionare - måste ju hitta på ngt. (?)

ont så ont gör det, att ingen ska förstå att det gör ont i hjärtat. sluta bara klaga, jag gör så gott jag kan - skuld känslorna finns där HELA tiden iaf..!


GRATTIS ÄLSKLING ! :) 20årsdagen dagen firar du med klasskamrater i London ! hoppas på att du inte lider allt för mycket !! Presenten har du redan fått och resterande finns att hämta ut hos skyldig flickvän vid hemkomst ! ;) - <3

jag vill ha skor, skor i mängd. funderar på att göra som hon i "In her shoes" köpa skor varje gång man blivit ledsen eller haft motgångar.. förstå hur mkt fina skor man skulle ha alla de andra dagarna ?! :)

puu-uuss
kärlek.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är nog snarare lite skrajsen, tänk om jag måste stå där utan klänning?
Dessutom så drömde jag mardrömmar varje natt hela mars, så det inte så mycket att göra! hihi

Emelie sa...

Och förövrigt så år ju skorna snygga även när man är ledsen. Nästan lite extra då ;-)

Jennifer sa...

Men stackare! Bli hel! :)