måndag 30 mars 2009

same same

måndag.

Skolan är som den alltid har varit, jaja
enda plus är memms som pratade och lyssnade förstod och känner.. utan dig vet jag seriöst inte vart jag skulle ta vägen.!!

hemma, ångest som vanligt, kanske ennu muer en dag som denna när pappa är hemma.
never ever kommer jag lyckas.

Hästar är nog ett minne blott, det funkar liksom inte som det är. men jag orkar liksom inte längta längre. det känns knappt spännande och roligt alls. - men jag hade känslan , det kunde blivit så bra (kan bli men inte själv)

Dansen - fuck that shiit, jag ger seriöst upp, orkar typ inte ens kämpa när allt ändå skiter sig.
Allt som började släppa igen, nää ner i jävla hålet med deet.. - fufaaan

Saknar känslan av att lyckas med ngt, att göra en bedrift och kunna vara stolt över ett arbete eller en insats.

Miss my baby.. !

kärlek.

Inga kommentarer: