tisdag 10 mars 2009

random awesomeness

skrutten, du måste bara hålla ut och kämpa!
du gör mig glad, och skolar helt okej att gå till. våra fina kaffestunder är OSLAGBARA.

för er som inte vet har jag tydligen utvecklingsstamtal imorgon (?)
Det ska lunchas med sötöga, träna Nora o Ida samt dans på kvällen.
Hinner kanske göra lite skolarbete också om jag är ambitiös och duktig. - funderar på att göra undan lite ikväll, är ju faktiskt vaken !


mer bilder från söndagen ! :)

tur jag har en snygg pojkvän som livar upp ett annars så tråkigt liv ! :) samt mysiga stunder i liften är inte helt tokigt, samt en smygfotograf som får med allt på bild ;)

kärlek.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men jag har ju det tokfrans, den finns där. du måste bara gå ner en bit. hoppas du är friskare idag

Anonym sa...

länken funkar inte. attans, jag ville ju se. du får skicka den igen.

låter som konstig sjukdom det där. men jag hoppas det gick bra att träna idag och att det går bra imorgon oxå. du kan ju inte hålla på och va sjuk hela tiden...what´s that about?

Anonym sa...

Antagligen, vad skulle jag annars göra? ;D

jag blev lite avis faktiskt, jag hade ingen att mysa med i liften.. :(

Anonym sa...

hur gick ditt utvecklingssamtal? =)