onsdag 25 mars 2009

it still hurts

trodde jag hade kommit förbi det.
lämnat det bakom mig, som allt det andra.
känns som ett öppet sår igen, det gör liksom ont i själen.
och magen är som en knut, jag vet att det inte rör mig längre.
men fortfarande blir jag så jävla påverkad.

dagen har varit som i en dimma, jag lyckades inte göra någonting vettigt alls.
natten var knas, allt som hände igår, och att somna ensam var väl ingen hit. - det är det aldrig i för sig. sen har dagen bara ätit mig inifrån.. lyckades inte ens instruera vettigt.. jag skäms!

coolsara "vickade" idag eller vad det nu var, duktig är hon iaf. smet tidigare för att plugga. ÅNGEST ÅNGEST ÅNGEST.

hoppas på träningsverk i mängd imorgon, då har jag iaf lyckats med ngt.
Stretch styrka och kost ska fan hållas hårt närmsta tiden (så fort jag är hel) tänker om allt annat skiter sig åtminstone vara respektabel till beach 2009 !


kärlek.

kärlek.

5 kommentarer:

Anonym sa...

varför "vicka" och inte vicka? sara äger hon är bäst ingen häst

Karin sa...

hey babe =) Sara är ju coolast ;) Sen vill jag ha en fullständig rapport om vad som har hänt/händer..

Anonym sa...

jag tycker att du kan ringa mig snart och berätta lite mer om ditt liv

ilhana sa...

ja, just det! gud vad bra att du hittade tillbaka till mig. klart du var till hjälp. det viktigaste steget var du delaktig i (att hitta rätt grej att träna) så nu simmar och tränar (motionsscykel 40-60min/dag) och äter vegetariskt och lite sådär :) all hjälp ät tacksam!

PUSS

Karin sa...

Klart jag vill veta! Jag tror att jag redan vet den ena sidan.. Men jag vil höra båda! Snart baby! :)