torsdag 19 mars 2009

bokstäver i oordning

suttit med PA100 arbetet sen jag kom hem från dansen.
mer än bara drygt och jag har verkligen den där klumpen i magen.
Inte alls roligt, men första utkastet ska vara klart till fredag, stress, panik ångest osv.
Nu ger jag upp och hoppas jag kan påta ihop resterande imorgon..

klass sm3fvb, ni som har praktiskt hur långt har ni skrivit?:O

Dansen idag, nice i like. - modern träning på Lyrikal, jag känner mig stundtals som en val. men det ger kanske resultat till slut, om inte annat massa blåmärken ? ÄLSKADE avslutningen med gemensam stretch och hjälp av Otts som gick runt och tryckte lite (vill ha jämt) jag ska bli hel, vig och awesome som jag nämnt tidigare.

3 månader igår med baby - tiden har gått fort men jag känner mig fortfarande barnsligt KÄR.
gillar liksom känslan av att vara precis på rätt ställe precis med rätt person, right here, right now (lalalala) ;]

Sen att jag har världens gulligaste ungar att träna gör inte saken sämre, ni är så himla duktiga och jag är så stolt över er N o I ! :)

Nu blir det några timmars sömn för att försöka hålla sig vaken på föreläsningen imorgon ..
god natt, nattugglor .!

kärlek. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har skrivit en tredjedel av det som ska in på fredag, och det är två sidor. så det jag lämnar in på fredag blir cirka 6 sidor, men då är varken diskussion, källförteckning eller källkritik med så slutprodukten utan bilagor blir väl kanske 10 sidor?