söndag 15 mars 2009

long way to the top

som sagt känns allting med hästarna som ett mörker.
försökte hitta en lösning och köpa hund tills vidare (den skulle jag kunna betala helt själv och det tar lika mkt tid) men där gäller det oxå att jag får uppbackning..
mamma - jag hjälper dig hellre med en häst en med en hund.. (knas)?

my baby on his way back home, nu har du varit borta tillräckligt länge och jag saknar dig !! - längtar verkligen inte till london ! gruvar mig som SATAN..

ridskoletävlingar idag, varierat resultat men mkt bra insatser!

inhandlat mina sjukt snygga bagy jenas 3/4 - längtar tills det blir dax att börja använda dom !! :D sen blev det en sjal oxå, - like like..

min babygirl är snart hemma, det känns som att jag kommer träffa en främlig, allt är så länge sen, men jag vet att jag älskade känslan när jag var med dig. någon som alltid fanns där att prata skratta och gråta med.. (avskedet var ett av det tyngsta jag varit med om) får fortfarande gråten i halsen !!

make it or fake it

kärlek.

1 kommentar:

Karin sa...

baby!! Snart snart nu!! Avskedet vi hade var då inte att leka med! jobbigast att säga hejdå till dig!