söndag 22 mars 2009

just have to say.

you rock my world <3

sitter här alldeles pirrig..!
har precis sätt "In her shoes" med många inslag av stil och mode och kommer på mig själv drömmandes om min balklänning. jag blir helt knasig! - hoppas verkligen den är så drömlik som jag förväntar mig och att den kommer in snart, gärna onsdag eller torsdag skulle vara underbart!

den pirriga känslan får mig även att tänka på min grymt stiliga kavalier som kommer eskortera mig till balen, wonderful! <3

Snart blir det dags för sängen, sova lite innan skolan imorgon..
det känns inte ens sådär jobbigt tungt, för snart är det bal, studenten och kanske en bestämd framtid ett år framöver om mina plaer går att förverkligen. ! - awesome

Även mer än nöjd med min älskade kamera, uppdaterar snart med bilder - måste bara ta mig tiden och kunskapen ! ;)


kärlek.

3 kommentarer:

Karin sa...

Love you hun! Du kommer få ta danskort på mig då jag kommer hem.. så jag kan skicka in..

Anonym sa...

Joo Det är okej, är ju vintermarknan till helgen så ;) haha

Anonym sa...

haha nu ska vi inte va såna! ;P