lördag 21 mars 2009

you are beautiful

knappt 12 veckor kvar och då är skolan över.!
då är balen avklarar, studenten och aldrig mer aldrig någonsin mer ÖSTRA..!!

Balen närmar sig och jag känner mig nästan lyrisk, en klänning är hittad. passar den som handen i handsken som känslan säger mig kommer allting bli awesome! :D

Ibland måste man se andras olycka för att uppskatta sin egen lycka till max..
Att ha en pojkvän att vara stolt över, lita på och längta efter precis när han åkt är obeskrivligt.
Men att se någons olycka sådär, inte första gången utan nästan för ofta, alltid.. Jag blir som sorgsen och tappar hoppet - open your eyes girl...

Mammas födelsedag (grattis)
Middag med familjen på Balder minus Ali. Trevligt och välbehövligt att komma bort från huset en stund och bli serverad.

Festen igår, hade potential men föll med ett magplask, rätt folk fanns, bara stämningen som fattades! mys iaf med "tidig" kväll.

Rummet har nog aldrig NÅGONSIN varit så rent sen huset byggdes, allt är avtorkat, städat i sinne, om mublerat osv. Nu hoppas jag på att det går hålla en ordning - jag blir som lycklig då..

Imorgon :
Rida Rubina (första gången)
Baletten
baby ?

Nu blir det nog film med mamma, Wallander - Jokern
Kärlek

Inga kommentarer: