måndag 23 februari 2009

happy birthday

19år gammal, mkt mognare snyggare längre?!
knappast, men ett år närmare pensionen !! - HA HA

firades med familjen och baby igår, mys med massa mat och grejjer - måste lära mig uppskatta mat! trevligt och skönt att träffa alla igen, och få visa upp pojken ;) - söt

trasig och trött idag, men födelsedagen har varit lugn och skön, fika med bästa Susanna<3
köpt hårfärg, här ska fixas och trixas, mami måste bara orka hjälpa mig !!

grattis till mig på 19årsdagen tralalala

kärlek.

3 kommentarer:

Karin sa...

Baby! Jag glömde helt bort! Dessutom kan jag inte skicka sms till sverige :S Men det är nästan fortfarande igår här så... GRATTIS!

Anonym sa...

ali glömde iaf inte... haha du har "växt" u know what im talkin about ;)
hehe

Anonym sa...

bästaste evelina, inte behöver du växa något mer ;)