torsdag 12 februari 2009

strange

jag gillar verkligen inte alls hur jag mår just nu här senast..
det känns inte alls roligt att gå runt och känna sådär, typ när det gäller allt.
men jag kämpar och jag har mina små ljusglimtar som jag tänker hålla fast vid tills
det är över, efter regn kommer solsken, right?

sen är det faktiskt jävligt skönt att ha vänner, som man egentligen inte riktigt
räknade med, men som bryr sig och får en att må bra.
det kanske inte blir så ofta, men jag uppskattar det.! :) hade tänkt berätta allt,
men det kom ju som någonting i vägen.. ;S

har iaf införskaffat mig ett par nya röda jeans som jag kollat in länge, så jag
hoppas att jag trivs och RYMS i dom framöver, annars bantar jag för dom är jävligt
snygga asså ;) måste säga att efter de två senaste dagarna börjar jag undra om Thorén
är en farlig skola ;P knasiga saker händer iaf när ingen ser;)

äppelskrutt

ny låt att gilla!!
Cause we belong together now

Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

kärlek.

Inga kommentarer: