måndag 16 februari 2009

just a little hope left

mitt humör är knas, hade jag varit lite äldre hade jag nog gissat på klimakteriet..
men det måste nog vara lite för tidigt ? - eller (?!)

nu är det fan dax att ta tag i saker och ting, det funkar liksom inte att det alltid blir såhär,
modig och "villig" att prova ngt nytt, det måste göras, damn..

fick iaf prata lite med coolsara, sötsara och alla andra namn som du har ! :) jag hjälper dig, det går att lösa, sry att jag leftade dig på golvet, allt är bara knas just nu..!

jag har även varit driftig och gjort mitt Personliga Brev (söka jobb kurs) samt min NaturB rapport, hur det gick till vet jag inte .. men det är gjort och inlämnat !!

när jag blir sådär fyrkantig och instängd i en låda, burkar en del folk kolla resor utomlands (visst det händer) men jag har en annan hobby, att kolla hästar - det blir liksom ett luft hål..

och trots alla motgångar jag har när det gäller det sistnämna osv så känns det som ända utvägen, det måste gå lösa, ska nog in på banken i veckan och fråga om lån osv.. det måste gå att lösa, på egna ben om mina föräldrar inte förstår allvaret...

hjärtat hoppade till och det kändes som att jag såg min framtid där för en stund.
hoppet lämnar en sist sägs det, mitt minskas för varje gång jag får en motgång..
men det tänds en lite gnista..
- senaste


babygirrl, snart snart, jag försöker hålla ut ! (:

att vara DIN är det som håller mig uppe, du får mig verkligen att känna mig som all that i always wanted to be .!

kärlek.

2 kommentarer:

Karin sa...

Snart baby! :) bara 6 veckor nu! :O

Anonym sa...

Jag är ledsen men oftast lånar bara banken ut pengar om du har ett fast jobb. :/ Anledningen till det är så att dom ska ha en garanti att du kan betala tillbaka pengarna! Hoppas de löser sig ändå :)