tisdag 3 februari 2009

grattis bror

som ovanstående fyller min bror (Joakim) 29år idag, ett år kvar, sen är du gubbe ;) - grattis grattis iaf!

dagen har varit berg, och dalbana ?
morgonen var katastrof, inkompetenta människor som fuckar upp allting.!

skola, tur att du och jag har roligt iaf, annars hade jag nog gett upp, lekt björn och gått i ide nu under våren eller ngt, jag försöker intala mig att det är kort tid kvar.. vilket skämt, typ 18veckor eller ngt sådant +-1 ?

nu är det typ 8 veckor kvar innan livet kanske kan gå tillbaka till normal ? om det någonsin har varit det ;] iaf, så längtar jag och det kommer bli awesome!

jag dras mellan, skaffa häst, (då bor jag kvar hemma och sparar pengar)
eller skita i det hela och flytta till lägenhet till hösten, MEN jag vill inte bo själv (i en trång etta, hell no!) men samtidigt inte bo med någon tattare som man ledsnar på.. såå! ;S

tisdagar som jag nämnt tidigare är konstiga dagar, jag funderar alltid så mycket ! - onödigt iaf, och bara dumt !!

till er som kommenterar "anonymt" - är det inte ganska meningslöst att kommentera ett inlägg som man inte kan stå för och ta kritik för ? jaja, tråkiga människor iaf..! kärlek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tycker ju att du ska komma och bo med mig!

Karin sa...

baby! :-D nu är det snart bara 7 veckor kvar! :-D