torsdag 29 januari 2009

attitude

en lektion, "fika" på stan med emmy..
jag gillar dig skarpt, speciellt när vi kan prata om allt.
skratta åt allt, och skulle det behövas så gråta åt allt, tillsammans!!

dansen en långt väntan, men det var värt and i like i like..!
skönt att vara tillbaka, och få dansa hiphop och vara lite extra cool och kaxxig.. ;P

some day, i'll bring u down, hard..
but you would not notice before it's to late!

finaste finaste, du är min idol.. en dag ska jag bli som du ! :)
då hhar jag verkligen lyckats!

åååh baby du gör mig så lycklig och glad.. du förstår nog inte..!! <3

kärlek.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå så bra låt. Så bra. Kunbde verkligen inte komma på var jag hade hört den men nu har min hjärna skärpt till sig :P Anyway...I like

Anonym sa...

Men tack själv, det var helt klart det roligaste på länge! Måste göras om!!

Jag vet, det är ju det som är det sjykaste jaoo, jag tyckte jag träffade många, men du träffade typ fler men tyckte att du träffade lite folk! xD

Pyssen :)

Anonym sa...

Ja du, tur att du hade förrådet. Borde haft dig i släptåg hela kvällen. Letade efter dig på slutet men förgäves...så mina läppar förblev opiffade.
Hur kunde du missa dom. Riktigt heta män båda två...

Anonym sa...

Du måste ju va sjuk i huvve, Sandra är sjukare. Hört talas om nån tjej som bara sprider massa dynga? Sandra är tydligen en sån. /En riktig skitstövel

Anonym sa...

oj vilken aggressiv kommentar du hade fått här:) iaf, jag gillar att ha dig att prata med!!

Anonym sa...

Haha ojoj, aggressiv flicka/pojke det dära? :)
hur som haver, titta in i min blogg ska du få se något coolt ;)