söndag 18 januari 2009

some night

18års fest igår då för lotta och emma! grattis bbrudar..!
jag taggade till och kvällen var väldigt fylld av intriger, och tjafs, men dans och roliga komentarer tog vid rätt ofta så den blev allt som allt lyckad, med något fartgupp..!

min förkylning vägrar släppa, den har dock gott till nästa steg nu, jag nyser inte. men har synbortfall och huvudet känns som det ska lossna när jag hostar..! (ingen skola om jag är likadan imorron) så om jag stavar fel eller så, ha överseende!!

var och snabbkollade på träningarna på hippo idag för Daniel från sthlm.. verkligen inte samma känsla som träningarna för tomas måste jag sägaa, killen var väl helt okej, men ur min synvinkel ganska oinspirerande! men jag har ju som sagt inte provat rida själv.. skaffar jag storhäst så kommer jag styra nya tomas träningar, så ni som känner er besvikna på att dom tagit slut, det kanske finns en lösning, HÅLL UT BARA :) sen ibland kanske man måste få prova sig fram och alla trivs inte med samma tränare, men jag vet att tomas är en tränare som ger mig mycket som ryttare och människa.. fick infall och skickade ett sms till honom, han ringde glatt upp och vi pratade en stund, han saknar norrland, det måste gå lösa! :)

tur att jag har världens gulligaste pojke! :) - jag får verkligen inte nog av dig :*

nu blir det till att försöka börja på e sjal, spännande att lära sig ett mönster utan syn ;)

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska inte Tomas komma upp mer?