tisdag 27 januari 2009

i hate this day

alltid jävla tisdagar!

hade mina barn idag igen, teori men jag tror faktiskt att dom lärde sig ngt ändå..! :)
dom är bra, men det saknas några faktiskt, söta små barn som gör en sådär lycklig..!

hästen, säg att det går, det skulle verkligen vara underbart. kan som inte riktigt släppa det heller, den finns liksom där i bakhuvudet hela tiden.. kanske var det inte meningen att jag skulle börja rida någon annans storhäst utan skaffa en egen ? eller så är detta bara ett lite trick som av många som min hjärna spelat mig, att ge mig hopp och sen så går det åt helvette igen...

babbel, skolan imorron - tror fan inte det asså.. jag orkar inte..
jag offrar dansen på kvällen om jag måste för att stanna hemma, just nu hade jag behövt dig hjärtat ! här hemma, bara någon att trycka in huvudet i manen hos och gråta lite.!!

If there is emptyness,
You know I'll do my best,
To fill you with up with all the love,
That I can show someone,
I promise you you'll never walk alone,
jag minns!

babylove, du gör mig så lycklig..! <3

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

min pojkvän fick tjänstgöra som gråtpelare, hästen är lite för rastlös för att det ska funka.. :P