onsdag 21 januari 2009

light up

så himla less på att vara sjuk, inte se ordentligt att jag blir galen.
att ha en mamma som är grinig och gnäller hela tiden gör inte saken bättre..
visst är jag bättre men bra - hell no

mycket minnen bubblar upp så här kvällstid. mycket jag saknar som jag verkligen önskar jag hade,
ta det jag har nu, och lägg till det bästa från förut, baby girrl, hjärtat och malin. då skulle jag vara lyckligare än lyckligast..
och kunna låta mitt hjärta slippa att ha ont jämt .. BLÄ

utan dig ingenting, vet du att du lämnade mig med ingenting..?
inte ett ord, inte en tanke - saknar du mig inte ? ..
samma land, men en tystad lika stum som döden.

andra sidan världen, eller kanske längre än jag tror.
minns du
I know i'll see you again i'm sure
No, it's not selfish to ask for more
One more night, one more day
One more smile on you face
But they can't take yesterday


du är bara så förbannat underbar att det gör ont!
kärlek.

2 kommentarer:

Karin sa...

dig baby girrl! :-D oh oh! Systemkompisar!! :-D

Anonym sa...

nu känner jag mig lite fövirrad...ring mig när du har tid PUSS!