måndag 26 januari 2009

feeling

skolan idag är sådär skönt slapp, lektion 8.20-9.10 hål till 10.30
10.30 - 11.30 lektion sen är dagen över, VARJE VECKA !! :)

första gången på dansen idag, musikal & jazz, piruetterna, lite svårt men det kanske kan funka ?
skönt med styrka och stretch, vigare än jag trodde. men GALET svag i höftböjare, NOT COOL.

E ringde och berättade ; kanske ska skaffa häst ! måste bara lösa det sista först! :)
och nu tändes det ett hopp inom mig, kanske jag ska skaffa häst, nu finns det fler som tänker satsa?

satt och kikade och hittade en som kan bli riktigt väldigt mkt mig häst, lite jobb men det gillar jag ju ändå, det är ju faktiskt det jag är bra på.. mest hoppdelen jag måste jobba på.. det har jag faktiskt lyckats med förut !!

ååh baby, jag kan verkligen inte sluta tänka på dig ! :) du gör mig otroligt lycklig ..
aj lajk looongtime !

kärlek.

Inga kommentarer: