lördag 3 januari 2009

fighting some demons

det är dags att komma hem nu älskling..
så fort jag stannar upp och tänker efter, framförallt när det är kväll, så saknar jag dig så där obotligt mycket.. det gör faktiskt riktigt ont i både bröstet och i hjärtat.. jag förstår egentligen inte hur det kunde bli såhär, men det är iaf på riktigt this feeling i have inside. - miss my baby girrl

bio igår med Andréa, Bjullen o Amanda. - Body of lies.
rekommenderas och var faktiskt riktigt sevärd, vi passade på såhär nu i slutet av dess biovisning!
mysig kväll med bra sällskap :)

jag tycker mycket om dig!
kärlek.

2 kommentarer:

Lisa-Marie Grefve sa...

she will be back, you´ll see :)

Karin sa...

Saknar dig också baby!! Om du nu menade mig.. ho ho.. man vet ju aldrig riktigt.. 12 veckor!! Det är bara 3 månader! Jag måste hinna bli lite bättre, sen kommer jag!! :)