onsdag 7 januari 2009

tomorrow it's over

jag vet inte om jag vågar lägga mig, sluta mina ögon och vakna upp imorgon. som om ingenting, allting kommer förevigt att vara så förändrat. du som fick mig att fortsätta kämpa, vilja vara där, jobba mot det mål som jag trott dött ut för så länge sen. du fick mig att känna mig levande igen, sådär som jag inte känt på så himla länge!

det är inte rättvist, inte någonstans.!!
jag kommer för alltid att vara tacksam över den tid jag fick spendera med dig, vareviga sekund är jag evigt tacksam för. Trots att vi haft våra duster och du inte alltid varit lätt att förstå sig på, tog du mitt hjärta med storm, lilla älskade vännen.

Jag trodde aldrig jag skulle känna så, inte för någonting som inte ens var mitt, som jag bara hade till låns, bara sådär sällan också.
att ta farväl idag var nog det svåraste jag gjort, att titta in i dina lekfulla ögon, en sista gång. verkligen DEN sista gången, du såg så förstående ut, som att du visste. fast besviken att jag inte tog ut dig, för vi har ju alltid haft roligt du och jag .. !
jag ska vara stark, för din skull och för Jennifers. sista gången du gosade sådär i mitt hår, letade efter mer godis och tittade sådär nyfiket på mig, det glömmer jag inte. Du har gett mig så mycket glädje ! så otroligt mycket glädje.



Kommer alltid stå i tacksamhetsskuld till dig Jennifer, tack för möjligheten att träffa en av dom underbaraste hästarna någonsin ! jag har verkligen njutit av stunderna som vi haft, verkligen! Det kommer bli tomt, men hjärtat du kommer alltid kommas ihåg som den lyckliga lekfulla och kloka spralliga underbara lilla tokponny du var.

Sov sött lillhjärtat, tomorrow is never going to be the same without you.

kärlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag började gråta när jag läste vad du skrivit. Så otroligt vackert. Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan!

Anonym sa...

varför ska hon bort? =/

Anonym sa...

Inte du i alla fall :] Men en på skooooolish, du vet vem det är när du ser na! Jag kan visa någon gång :)