söndag 25 januari 2009

planering

MÅSTE göras från och med imorgon..
nu sitter jag här FÖR sent på kvällen och ska göra uppgiften som jag såklart har glömt bort under hela helgen, hade ju tänkt ta tag i mitt Israel / Palestina arbete idag med .. men icke..
så det ligger och drar + söka jobb grejjen som ska vara klar till imorgon 8.20 som jag inte har en aning om vad det är om ... måste börja planera..

slutar tidigt imorgon iaf så jag kanske kan ta tag i I / P då istället, det är min plan iaf,
och jag ska göra mitt bästa..

sen har jag även bestämt mig för att köpa en systemkamera, eller iaf önska en när jag fyller 19.. det är ju trots allt mindre än 1månad kvar så nog borde jag kunna härda.!!
funderar på en Canon EOS1000D eller en Nikon D60 som jag även fick prova igår (tack rebecka) och blev helt kär!! någon som har grym koll på kameror och vet vad som är bra att ha som första digitala systemkamera, mycket att använda men inte allt för svår ? :)

var ute första gången på ganska precis 6 månader med ponnien idag.
hon var duktig och minns allting svårt, chockerade även och avancerade lite väl mkt, lill skruttan!
pigg och glad och tyckte nog det var rätt roligt att få komma ut igen, taggad o nyfiken..


helgen har varit väldigt slapp men med mycket mys vilket jag gillar skarpt!
helt sjukt egentligen att jag aldrig får nog av dig baby!

kärlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg, lämna gärna en kommentar!

Haha skoja, man får alltid såna kommentarer xD
Hallå, jag hade något vettigt att säga, men jag tappade bort det.. Men ja, du får i alla fall lite svammel av bjullen, det kan du ju bli glad över i alla fall! :)
Jag är trött, jag babblar, godnatt.

Anonym sa...

Vad roligt att hon gick bra! :)

Anonym sa...

ta tag i dina uppgifter lille flicke! :O du kommer ångra dig i slutet när du måste göra 34952 arbeten för att klara skolåret :P belive me :P
hehe helgerna e tynga du vet BaH ;)