lördag 17 januari 2009

sjukling.

kan man aldrig få bli riktigt frisk nångång ?'
nu har jag varit mer eller mindre förkyld de senaste 4 månaderna och nu har det burtit ut igen, kände mig mör i kroppen och huvudet stort som en ballong, och kollade tempen.. 39graders feber..! yey och jag som hade tänkt vara frisk .. GREAT..

tack baby för att du står ut med mig, jag är gnällig och en yngklig sjukling, tur du är underbar iaf !:)

sanna hittade värsta fina hästen som jag blev sådär taggad på, låter precis som en häst som jag skulle trivas med som heller inte verkade störd... ringde dit igår, klart att människan har en skånska som nästintill var oförstålig, men jag fick fram ganska mycket iaf.. verkade bra. men hon var skeptisk eftersom jag inte har stenkoll på stammen hon hade.. f*ck you, jag är ponnyryttare från norrland, vad ska du förvänta dig? det blir nog iaf ingneting, som vanligt.. MISSFLYT.

försöker tagga till fest nu för lotta har 18års fest (grattis emma) som skulle sällskapas med LisaM men som pga olika själ inte kunde följa med, och ragga upp en ny kompis sådär klockan 21 på kvällen är inte det lättaste, skulle kanske ligga hemma och bli frisk istället.. har ju ingen att fara med, men ja käns dumt att dra sig ur nu !!

babylove! :)
kärlek.

Inga kommentarer: