onsdag 10 mars 2010

Vimmelkantig

Dagen har spenderats med hästar från eftermiddagen till kvällen.
Har hunnit hålla träningar, motionera min häst samt nattat övriga 9hästar i stallet.
Städat mitt skåp och nu sitter man här.

Tror jag dragit på mig en hårdare förkylning IGEN.. Har ont i halsen och är febrig.
Andra-tredje natten i rad som jag drömmer konstigt fryser man vaknar upp blöt.. INTE OKEJ

Träningsverk efter gårdagens hoppträning som gick riktigt bra.!

Ledig resterande av veckan från jobbet, hoppas vädret håller så man får åka lite bräda, börjar bli lite smått abstinens här borta JA!!

Min katt är sugen, springer runt och skriker hela tiden.
Tänk om vi människor skulle göra så när man inte fått ngt på ett tag.. Det skulle bli väldigt väldigt roligt, men väldigt väldigt fel..

Blir nog en tidig kväll för mig, nu blir det en trappa ner.. Jag är sugen på JUICE!! kanske något sött också. har världens sockerbegär när jag inte har min godis att äta på..

Kärlek.

Inga kommentarer: