tisdag 16 mars 2010

Im gonna be fierce

Har precis skickat iväg en beställning på artiklar till Nelly.se
- Första gången på länge jag unnar mig kläder / skor och annat sen, jag minns inte sist!

Blev ingen större summa eller någon större hög med saker, lite MUST HAVES. Gillas det kommer jag självklart att köpa hem mer liknanade saker.

Nu börjar jag ladda upp inför hemkomsten av min baby.
Visst är det sådär 8dagar kvar eller så (7 om man räknar att det är tisdag idag) men vi säger 8a eftersom det fortfarande är måndag kväll..

Bäst för tiden att den går fort, jag blev knäsvag idag på jobbet när det promenerade in en kund med samma parfym som min kärlek.!

Dags att röra sig mot sängen snart, imorgon väntar ridlektioner, träning och massa annat!
- Alla hästrelaterade inlägg publiceras på hästbloggen (http://hoppbloggen.blogg.se)

Kan knappt bärga mig innan jag får prova sakerna från min beställning!! :)
Kärlek.

Inga kommentarer: