fredag 5 mars 2010

Efterlängtad träningsvärk

Min kamerasladd är spårlöst försvunnen så tyvärr kan jag inte uppdatera med någon bild. Har en liggande på mitt nya nagelack, återstår att se om det blir Hiss eller Diss. Färg: Vit

Tränade hårt igår på stepmuskelpasset vilket resulterade i träningsvärk idag (1-0 till mig).
Dagens planer blev lite omkastade så jag skyndade till gymmet innan mitt första möte med Susanna skulle ägra rum. Blev ett kort pass på USM idag, ingen motivation alls men jag kände tvånget av att träna, göra något bra. Körde kondition 30min stretch 30min sen fick min insats för dagen avslutas. Inte alls lika bra som jag önskat, men jag härdade igenom den stund jag hade bestämt.

Träffade Sus på stan över en kaffe, skönt att prata av sig lite. Saknar att ha henne i staden och att hon är tillgänglig. (Sådant gillas!!)

Därefter blev det en sväng till optikern där jag agerade smakråd och modellerade lite med glasögon. Hittade faktiskt ett par lila som var häftiga, skulle jag av någon anledning behöva glasögon skulle det var coola sådana.. Hehe

Därefter blev det en fika med Emily för att prata mera och lite andra ämnen än diskussionerna med Sus. Skönt att prata med någon som vet hur frustrerande och enerverande vissa saker faktiskt är. Min vapendragare håller sin fasta position.

Åkte till stallet där jag endast utförde stallsysslorna, kalla mig lat men när motivationen inte finns där törs jag inte sitta upp och förstöra någonting. Bättre låta den dagen bara passera.
Hanna hade tappra försök att dra med mig, och ärligt talat ångrade jag mig i bilen på väg hem. Dumt att jag inte lät mig släpas med där.

Kvällen har varit som ett virrvarr med saker, vet inte vart jag ska börja eller vart jag ska sluta. Kan inte annat än säga att jag är förvirrad, lamslagen och chockad.

Borde nog sova nu för att orka upp till stallet. Borde avklara stallsysslorna innan jag åker och jobbar 11.30 men vet ej om orken räcker till. Tåls att fundera på.

Kärlek.

Inga kommentarer: